loading...
ابزار وبلاگ نویسان
محمد مهدی محمودی بازدید : 334 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (7)

با سلام خدمت شما دوستان گرامی تصمیم بر آن شد که دوره آموزش ویدیویی html را در سایت یک لرن برای شما به دانلود بگذاریم در این پست شما میتوانید قسمت اول آموزش html را دانلود کنید 

محتویات این قسمت :

1-دلیل یادگیری html 

2-کاربرد های html 

3- نرم افزار های مناسب برای کد نویسی html

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عرفان در تاریخ 1392/10/12 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

داداش کد های کوتاه رو کامل نشون میده ولی کد های دراز رو ناقص میکنه.
پاسخ : من واقعا تو کار بلاگفا گیر کردم

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1392/10/12 و 23:36 دقیقه ارسال شده است

داداش کدوم کد تکسترا رو میگی ناقص بود؟
راستی چطور شده نظراتم مثل سایت ها شده خوبه؟

این نظر توسط arshia در تاریخ 1392/10/12 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

واقعا ممنون از شما كارتون خيلي خوبه من خودم شخصا خيلي به طراحي علاقه دارم و اميدوارم با اموزشاتون بتونم ياد بگيرم
فقط يه سوال ايا شما بعد از html جاوا اسكريپت و php و ... رو هم اموزش ميديد؟
ممنون از شما
پاسخ : فعلا دوره ی آموزش html رو داریم و احتمالا بعد ها دوره های css و js رو هم داشته باشیم ولی این 90 درصد حتمی هست که بعد از html نرم افزار flash رو اموزش خواهیم داد
درباره php هم خدمت شما بگم که ما قراره از بهمن با یکی از همکاران صحبت کنیم که php رو آموزش یدن که امکانش زیاده
اما درباره ی جاوااسکریپت فعلا قطعی نیست که به این زودیا ای دوره اموزشی رو داشته باشیم قطعی که بشه حتما در سیستم خبری یک لرن که به زودی افتتاح میشه اعلام خواهد شد .

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1392/10/12 و 17:34 دقیقه ارسال شده است

داداش خواستم تنوع ایجاد بشه
پاسخ : خب اگه کسی تنوع بخاد به یه سایت تفریحی میره نه به سایت ابزار
حالا تصمیم با خودته

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1392/10/11 و 23:54 دقیقه ارسال شده است

باشه داداش فکرامو میکنم بهت میگم راستی کارم چطوره تو وب خودم مثلا سربرگ وب یا مطالب وبم عکس های وبم

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1392/10/11 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

داداش اخه من مثل شما حرفه ای نیستم من هنوز خیلی مبتدی ام

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1392/10/11 و 23:06 دقیقه ارسال شده است

ببخشید داداش اگه بی ادبی کردم ا
نه اخه وقت ندارم برای نویسندگی به وب خودمم به زور میرسم.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وب سایت در تاریخ 12 مهر 93 ساخته شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مرورگر شما ؟
    ویندوز شما ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 156
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 1,961
  • بازدید کلی : 42,963