loading...
ابزار وبلاگ نویسان
ikank بازدید : 128 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (2)

با سلام به تمامی کاربران یک لرن . امروز یک منو عمودی براتون طراحی کردیم که زیبا و کارامد

 میتونه باشه . این منو در همه سیستم های وبلاگ دهی کار آمده هست و برای دیدن دمو 

کلیک کنید . و برای دریافت کد به ادامه مطلب بروید

پیش نمایش

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mostafa در تاریخ 1392/10/24 و 14:17 دقیقه ارسال شده است

سلام، سایت نت پیکسل طراح اصلیشه
پاسخ : سلام اقا مصطفی لطفا لینک طراح اصلیشو شما بدید تا من بررسی کنم
محمودی

این نظر توسط javadghasemi در تاریخ 1392/10/17 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

قشنگ نبود http://1learn.ir/images/smilies/smile%20(9).gif
لطفا پیشرفته تر و زیبا تر طراحی کنید اگر از نرم افزار dw
اتفاده کنید امکانات بیشتری در خدمت شما خواهد بود و زیبایی بیشتری می توانید به منو ها تون بدهید

من حرفه ای نی ستم ادعا هم ندارمولی نمومنه ای بزارم بیشتر از این منو مطمئنم که بیشتر از این منو استقبال می شه

(این تنها 1 نظر بود برای پیشرفت بهتر شما )
پاسخ : خیلی ممنونم که نظر خود رو گفتید

چشم ما در تلاش هستیم تا بهترین ها را در خدمت شما بگذاریم
پاسخ : تشکر اما من از نرم افزار dw استفاده کردم و اگه بدونید همه حرفه ای ها ابزار براشون مهم نیست . کد در اختیار همس باید خلاقیت داشت .

امکانات ادوبی در جای خودش چند تا حالت پیش فرض داره که من از اونا استفاده نمیکنم من فقط با استفاده از کد ها منو رو ساختم . هر کس خلاقیتی داره . در کل ممنون دفعه بعدی زیبا تر و گویا تر میسازم . البته شما اگه مرورگر IE داری باید بگم که مشکل از مرورگر شماست مگر نه استایلی که من به hover دادم زیباست


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وب سایت در تاریخ 12 مهر 93 ساخته شده است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مرورگر شما ؟
    ویندوز شما ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 156
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 381
  • بازدید سال : 2,091
  • بازدید کلی : 43,093